Delikatesy Bocheńskie należą do polskiej grupy Passa.
Grupa Polskich Sklepów PASSA powstała w sierpniu 2011 r. dzięki połączeniu czterech firm z regionu Podkarpacia. Obecnie Grupa Polskich Sklepów PASSA zrzesza 62 sklepy. Poprzez integrację zrzeszone w grupie kapitałowej firmy uzupełniają się, przez co ich współpraca otwiera nowe perspektywy rozwoju. W najbliższym czasie firma planuje kolejne otwarcia sklepów własnych jak również przyłączenie nowych placówek za 100% polskim kapitałem w ramach franczyzy.Nasze sklepy to miejsce codziennych zakupów produktów spożywczych, chemicznych i przemysłowych. Każdego dnia nasze sklepy oferują świeże pieczywo wypiekane w lokalnych piekarniach, a owoce i warzywa są od sprawdzonych dostawców. W najbliższym czasie grupa planuje poszerzenie działalności o nowe placówki franczyzowe.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.